stopbord in tijdlijn geluid

Plaats reactie
Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

stopbord in tijdlijn geluid

Bericht door Adri Snijders » zo 14 jul 2019, 11:14

Goede zondagmorgen op deze frisse zomerse dag,

In de mediapool staan drie muziekstukken van Knaifel in WAV. Ze heten 1, 2 en 3. Het deel waar het omgaat is Knaifel 2 waarvan ik in zeven korte sampeltjes gemaakt heb uit een muziekje van bijna 8 minuten. Ze zijn te zien in de tijdlijn in de bekende grafische vormen. Echter bij twee delen staat een stopbord er is gen geluidssignaal. Die andere vijf zijn wel hoorbaar. Dus bij twee van de zeven sampeltjes is geen geluid signaal en ook geen uitslag in de geluidsmeter maar de grafische vormen zijn zichtbaar.

Als ik in de mediapool bij Knaifel 2, play aanklik hoor ik de muziek over de totale lengte van ongeveer 8 minuten wel. Hoe haal ik dat stopbord weg en wat moet ik doen om die twee geluidsdelen weer horen.

Fijne dag toegewenst,

Adri

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: stopbord in tijdlijn geluid

Bericht door Cuno Wegman » zo 14 jul 2019, 14:14

Hallo Adri,

Het verbodsbord geeft aan dat het object (hier: geluidsfragment) is uitgeschakeld.

Het veranderen van de status, dus het in- en uitschakelen, gebeurt met een klik met de rechter muisknop op het object.
Kies dan in het menu voor Status - Uitgeschakeld.
Bij elke volgende keer, wordt het object weer ingeschakeld, uitgeschakeld, ingeschakeld ...
AVé,
Cuno

Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: stopbord in tijdlijn geluid

Bericht door Adri Snijders » zo 14 jul 2019, 15:01

Cuno,

Klopt..opgelost. En naar de GP kijken en ik denk dat Max uitvalt.


Adri

Plaats reactie