presentatie wings 5 openen in wings 6

Peter Panhuijzen

presentatie wings 5 openen in wings 6

Berichtdoor Peter Panhuijzen » wo 02 mei 2018, 19:54

In een presentatie gemaakt in Wings 5 komen op een bepaald moment 3 kinderkopjes vanuit het midden van het beeld te voorschijn en gaan elk naar een hoek van het beeld.
Ik open deze serie in Wings 6 en dan komen de kopjes in het midden van het beeld gedeeltelijk over elkaar. Wat heb ik fout gedaan ??

Cuno Wegman
Contacteer:

Re: presentatie wings 5 openen in wings 6

Berichtdoor Cuno Wegman » do 03 mei 2018, 21:02

Hallo Peter,

In principe zou een serie die met WP5 gemaakt is, zonder problemen ook in WP6 tot hetzelfde resultaat moeten leiden.

Jouw probleem lijkt wel op een situatie van een gebruiker die hierover in het Duitse forum een vraag stelde.
Daar bleek de oorzaak te zijn: het gebruik van de Delete-toets om een object uit de tijdlijn te verwijderen.
Blijkbaar hadden enkele keyframes in enkele objecten de status "geselecteerd" en werden deze gelijk met een ander geselecteerd object verwijderd.

Of dit ook bij jou de oorzaak kan zijn geweest, kun je eenvoudig vaststellen door de oorspronkelijke WP5-show opnieuw in WP6 te openen en dan, zonder verdere aanpassingen, af te spelen.
Als het probleem dan weg is, is de oorzaak gevonden. Als het probleem niet weg is, dan volgt het bekende recept: stuur mij het WP5-showbestand, dan kijk ik hoe die show zich op mijn computer gedraagt...
AVé,
Cuno