geluidweergave bij onderbreking van een exe

Plaats reactie
Leo Koppens
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 29 jan 2018, 21:40

geluidweergave bij onderbreking van een exe

Bericht door Leo Koppens » wo 28 feb 2018, 12:45

Hallo

Wanneer ik bij afspelen van een exe in de tijdlijn naar voren of achteren schuif, is het geluid weg. Pas bij opnieuw starten is het er weer. Dit treedt niet op bij pauzeren en weer starten. Dit probleem heb ik sinds de nieuwe PC.

Groet Leo

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: geluidweergave bij onderbreking van een exe

Bericht door Cuno Wegman » do 01 mar 2018, 20:39

Hallo Leo,

Wat een timing: een soortgelijk probleem is deze week ook op het Duitse forum naar boven gekomen. Probleem bij de oplossing lijkt de reproduceerbaarheid te zijn.

Treedt dit op bij één specifieke exe of bij meer of alle exe's?
Heb je de/een "foute" exe ook op een andere computer geprobeerd?
Zou je mij een foute exe willen toesturen (wetransfer) om hier te testen?

Wat zijn de volgende kenmerken van jouw computer: processor, grafische kaart, besturingssysteem, geluidskaart?
AVé,
Cuno

Leo Koppens
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 29 jan 2018, 21:40

Re: geluidweergave bij onderbreking van een exe

Bericht door Leo Koppens » do 08 mar 2018, 20:31

Cuno

Sorry voor de late reactie. Ben er even tussenuit geweest. De betreffende serie wordt opgestuurd. Intussen heb ik wat speurwerk gedaan:
- Het probleem treedt op, wanneer ik naar een ander punt in de yijdlijn ga, maar het geluid stokt (meestal) niet op de nieuwe plaats, maar een tijd erna. Wel is b.v. de spraak van een video meteen weg.
- Treedt op, wanneer ik een serie draai, die op de oude PC gemaakt is, dus niet bij series, die op de nieuwe pc gemaakt is.
- Treedt ook (altijd ?) op bij series van andere mensen en dus ook op een andere pc gemaakt zijn.
- Treedt niet op, wanneer op de oude pc een exe gemaakt is van een video (b.v. wmv).
- Treedt niet op, wanneer de serie op een andere pc afgespeeld wordt.

Groet
Leo

Plaats reactie