Wings Platinum has encountered a problem

Patrick Wissen
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 17 mar 2014, 15:00

Wings Platinum has encountered a problem

Bericht door Patrick Wissen » za 28 jun 2014, 11:56

Beste,

Sinds een aantal weken geeft Wings een storing waarna hij afsluit. Ik kan geen logica vinden in de oorzaak. Het gaat om een 5D bioscoop waar ik begin dit jaar een nieuwe film in heb geprogrammeerd. Het programma is als volgt opgebouwd:

Muziek: Achtergrond muziek. Na het starten wordt dit stukje op de tijdlijn ge-loopt
Pre Show: Een stem spreekt de bezoekers toe. Na afloop stopt de tijdlijn met lopen
Show: Periode van ongeveer 12 minuten waar de film wordt afgespeeld samen met diverse effecten. na afloop wordt automatisch de muziek weer afgespeeld.
Effecten: Stukken tijdlijn waar de effecten getest kunnen worden. ook hier stopt na afloop de tijdlijn.

Storingsbeeld:
Wings geeft enkel een storing als er in de tijdlijn gesprongen moet worden. meestal is dat van de pre show naar de show. De storing treed soms wel vijf keer op een dag op, en soms helemaal niet. Er word een report gegenereerd maar daar kom ik geen wijs uit. De storing komt nooit voor tijdens een voorstelling, ik denk dat het met de markers te maken moet hebben. echter is daar niets aan veranderd in de afgelopen jaren. (hoogstens de positie op de tijdlijn).

De PC zelf heeft opstart problemen gehad. dit had te maken met oxidatie op de videokaart.

Systeem eigenschappen

Wings platinum 3
Windows Vista

Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?

Alvast bedankt

Plaats reactie