Geen Nederlandse taal in Wings Platinum 4

Plaats reactie
Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

Geen Nederlandse taal in Wings Platinum 4

Bericht door Ite Boersma » vr 18 okt 2013, 17:25

Door computercrash alle programma's kwijt geraakt, dus ook Wings Platinum 4, omdat ik dit programma nog moet gebruiken heb ik het gedownload en dat kan ik alleen maar in het Engels vinden, dat heb ik dus gedaan en nu wil ik in het Nederlands hebben maar deze optie kan ik nergens vinden, waar zit het verstopt of wil dit zo bij zo niet. groet Ite

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 694
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Geen Nederlandse taal in Wings Platinum 4

Bericht door Cuno Wegman » vr 18 okt 2013, 20:47

Hallo Ite,

Zowel de Duitse als de Engelse installatieversie van Wings Platinum bevat alle talen.
Via Extras - Options - Global Options -User interface kun je de taal kiezen (Dutch).

Als deze taal niet in het lijstje voorkomt, heb je jouw vrijgavecode voor de Nederlandse taal nog niet ingevoerd.
Ik weet niet of WP daar bij het eerste gebruik in de Engelse versie om vraagt, in de Duitse variant wel.

Om de vrijgavecode voor Nelderlands alsnog in te voeren, kun je gebruik maken van het door mij geschreven programma WP4-hulp. Dit programma, en de handleiding, kun je vinden op de HDAV-website van AV Stumpfl Nederland, www.hdav.nl. Daar is ook de installatie-download te vinden.
AVé,
Cuno

Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

Re: Geen Nederlandse taal in Wings Platinum 4

Bericht door Ite Boersma » za 19 okt 2013, 14:02

Cuno, bedankt voor je antwoord, vriendelijke groet, Ite

Plaats reactie