Verjaardagscadeautje van Christoph Hilger

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Verjaardagscadeautje van Christoph Hilger

Bericht door Jan Roeleveld » do 13 sep 2018, 14:17

Beste HDAV-Forum lezers,

Ja, inderdaad, het moment is daar... Vandaag ben ik 60 jaar geworden. Jullie hoeven me niet allemaal te feliciteren, maar ik laat jullie wel even weten dat ik vandaag van Christoph Hilger een origineel verjaardagscadeau ga krijgen. Ik neem aan dat ik het vóór 17:00 uur in huis heb en dan ga ik het direct uitpakken en op onze website http://www.hdav.nl zetten. Het cadeautje heet Wings Platinum 6.4.0 en ik deel het graag met alle bezitters van Wings Platinum 6.
Omdat ik vanaf morgen 3 weken afwezig ben wegens een verjaardagsreisje zal onze onvolprezen forumbeheerder Cuno jullie intussen zeker kunnen vertellen wat er allemaal voor nieuwe features en mogelijkheden voorhanden zijn. Hij zal er zeker ook aandacht aan schenken bij de eerstvolgende bijeenkomst van de Stumpfl Gebruikers Groep.
En voor degenen die nog niet zijn overgestapt op Wings Platinum 6 is dit een mooi moment om dat te doen. Collega Jeroen ziet jullie bestellingen graag tegemoet via het speciale bestelformulier: http://www.hdav.nl/wings-platinum/upgrade
Succes..!

Groeten,

Jan

piet bakker
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 23:39
Locatie: Heiloo

Re: Verjaardagscadeautje van Christoph Hilger

Bericht door piet bakker » wo 19 sep 2018, 12:36

Saluut,

Wings 6 Pro geinstalleerd, en het functioneert, althans dat is nu de ervaring. Een aantal vragen:

Kan ik 5 in z'n geheel verwijderen?
Wat zijn de functies van het support modul, teamviewer(s).

Piet Bakker.

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Verjaardagscadeautje van Christoph Hilger

Bericht door Cuno Wegman » wo 19 sep 2018, 20:56

Hallo Piet,

Als je bestaande shows die je met WP5 hebt gemaakt, in de toekomst met WP6 gaat/wilt bewerken (wat probleemloos te doen is), dan kun je WP5 helemaal verwijderen.
WP6 kan alle shows openen/bewerken die met alle voorgaande versies (WP22 of later) zijn gemaakt. Alleen enkele bijzondere elementen uit WP2-shows (zoals variabele-besturing met data-elementen) worden niet overgenomen.

Het SupportModul is een programma waarmee de technische dienst van Stumpfl, bij problemen, op jouw computer kan meekijken en de bediening overnemen. Feitelijk is dat (de slaaf-module van de betaalde versie van) het programma Teamviewer dat direct contact met bediening door Stumpfl in Oosternrijk.
In het geval dat deze vorm van ondersteuning bijvoorbeeld door mij of Jan Roeleveld geleverd wordt, is deze module niet bruikbaar en moet de "normale" versie van Teamviewer gebruikt worden.
AVé,
Cuno

piet bakker
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 23:39
Locatie: Heiloo

Re: Verjaardagscadeautje van Christoph Hilger

Bericht door piet bakker » do 20 sep 2018, 08:39

Cuno,

Ook weer duidelijk.

Piet Bakker.

Plaats reactie