alle objeceten en frame's in de tijdlijn

Plaats reactie
Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

alle objeceten en frame's in de tijdlijn

Bericht door Ite Boersma » do 12 jan 2017, 19:10

Ik ben al een tijdje met een presentatie bezig, maar doordat ik al een paar jaar niet meer met Wings gewerkt heb ben ik een hoop Wingshandigheid kwijt en stuit ik voortdurend op probleempjes , nu zijn objecten en videoframes in de tijdlijn niet meer te verplaatsen, zowel horizontaal als verticaal, ik weet niet meer wat ik fout gedaan heb, volgens mij heb ik een black out, of heb ik wel zo bij zo iets fout gedaan, vraag ik mij dan af, er is vast wel iemand die ongetwijfeld mij kan helpen.

Ite Boersma

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 695
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: alle objeceten en frame's in de tijdlijn

Bericht door Cuno Wegman » vr 13 jan 2017, 08:49

Eerst even een algemeen stukje antwoord, bestemd voor alle (toekomstige) vragenstellers:
Geef bij een vraag duidelijk aan in welke omgeving je aan het werk bent: versie van Wings Platinum, versie van WIndows, laptop of "gewone" computer, eventueel het gebruik van meerdere beeldschermen.
Met die informaite kunnen de vragenbeantwoorders gerichter op zoek naar oorzaken en oplossingen.

En dan nu een inhoudelijk antwoord: ik vermoed dat de mogelijke oorzaken en oplossingen van dit probleem te vinden zijn in deze eerdere bijdrage in dit forum:
viewtopic.php?f=4&t=194&p=713&hilit=verhaken#p713
AVé,
Cuno

Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

Re: alle objeceten en frame's in de tijdlijn

Bericht door Ite Boersma » za 14 jan 2017, 14:25

Hallo Cuno,
Ik zag dat ik in dit draadje nog niet bedankt had voor je antwoord welke mij wel degelijk op het goede spoor heeft gebracht, dus hartelijk dank voor jr antwoord, ik heb gereageerd in het draadje welke je hebt aangereikt : viewtopic.php enzovoort

Plaats reactie