Effecten

Plaats reactie
riavet
Berichten: 4
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 12:43

Effecten

Bericht door riavet » di 03 jan 2017, 17:14

De functie effecten werkt niet meer. Hoe krijg ik deze terug. Ik heb het programma al opnieuw geinstalleerd en de effecten zijn niet zichtbaar. Ik gebruik Windows 10.

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Effecten

Bericht door Jan Roeleveld » di 03 jan 2017, 17:17

Ria,

Klik rechts in een beeld-object en kies de tweede regel van het uitrolmenu "Effecten activeren/tonen".
Wat gebeurt er dan...?
Succes..!

Groeten,

Jan

riavet
Berichten: 4
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 12:43

Re: Effecten

Bericht door riavet » di 03 jan 2017, 17:46

Hoi Jan,
Bij het aanklikken van effecten krijg ik wel het schermpje met effecten e.d. maar de pull down menu's werken niet. Tenminste op basis effect, effect 1 komt er maar 1 keuze mogelijkheid en zo verder met alle andere effecten 2 t/m 7.

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Effecten

Bericht door Jan Roeleveld » di 03 jan 2017, 19:59

Ria,

Hier stopt mijn kennis. Over Wings mag je me alles vragen, maar hier zal Dr. Cuno even naar moeten kijken en zijn diagnose moeten stellen... :?:
Succes..!

Groeten,

Jan

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 695
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Effecten

Bericht door Cuno Wegman » do 05 jan 2017, 22:51

Hoi Ria,

Mijn inschatting op dit moment is: de bestanden met de effect-definities zijn beschadigd of verwisseld.
Deze bestanden staan in de map
"c:\Program Files (x86)\AV Stumpfl\Wings 5\Effects"

Deze map is uit veiligheidsoverwegingen normaliter niet (of moeilijk) te benaderen. De inhoud daarvan zou hersteld moeten worden als je WP opnieuw installeert. Maar dan moet je de bestaande installatie van WP wel eerst ongedaan maken (zodat zeker is dat de bestaande bestanden eerst verwijderd worden).
AVé,
Cuno

Plaats reactie