Tekst wel in venster, niet op volledig scherm

Plaats reactie
Paul Kelbling
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 jan 2014, 11:22

Tekst wel in venster, niet op volledig scherm

Bericht door Paul Kelbling » ma 21 dec 2015, 20:51

Hallo,
Ik heb tekst aangemaakt, welke ik ook zie verschijnen in het venster. Na indrukken 'F5', voor zien op volledig scherm is de tekst verdwenen! Foto/video blijft goed zichtbaar. Heeft dit te maken met een instelling of de laatste update?
Dank alvast voor uw medewerking,

Paul

W5.12, adv.

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 694
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Tekst wel in venster, niet op volledig scherm

Bericht door Cuno Wegman » wo 23 dec 2015, 15:21

Hallo Paul,

Tot voor kort zou mijn antwoord in eerste instantie de grafische rekenkracht van de computer als vermoedelijke dader aanwijzen (met een vraag als "gebruik je een laptop").

Sinds de komst van WP 5.12 en enkele vragen/problemen die op het Duitse Stumpfl-forum gesteld zijn, kan ik niet uitsluiten dat de oorzaak binnen WP zelf zit.
Tenminste een deel van de geconstateerde problemen is opgelost met een nieuwe tussenversie van WP, 5.12.1. Deze is te downloaden van de servers van Stumfpl:
http://hdav.org/fileadmin/user_upload/d ... 5.12.1.exe

Als dit het probleem niet oplost, zou ik zelf (voorlopig) nog even terugschakelen naar WP 5.11.

Los van het bovenstaande: de oorzaak kan natuurlijk ook in de serie zelf zitten: als je in de eigenscahppen van een (video)spoor hebt geselecteerd dat dat spoor een presentatiespoor is, dan verdringt dat spoor bij het gebruik van F5 alle andere beeldvormende sporen.
AVé,
Cuno

Paul Kelbling
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 06 jan 2014, 11:22

Re: Tekst wel in venster, niet op volledig scherm

Bericht door Paul Kelbling » do 24 dec 2015, 20:12

Cuno,

De 'tussenupdate' bleek de juiste oplossing!
Dank je wel!

Paul

Plaats reactie