Platinum 4 ?

Plaats reactie
f slort
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 31 dec 2014, 15:04

Platinum 4 ?

Bericht door f slort » do 06 aug 2015, 20:11

Ik heb de mail van Cuno gelezen, maar dat deed ik al. Grafisch en intermediate bestanden automatisch maken is aangevinkt. Intermediate video bestanden Gebruiken ook aangevinkt. Er staat nog steeds een rood kruis in taken en in bestanden staat een verbodsbord en gat niet weg. Er zijn een paar bestanden die ik eerder in een serie heb gebruikt en die doen het wel, maar nu helaas niet. Ga ik naar eigenschappen, da staat er weergave niet mogelijk. Ik vraag mij af is dit met Platinum 5 op te lossen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Henk van der Vleuten

Re: Platinum 4 ?

Bericht door Henk van der Vleuten » za 08 aug 2015, 12:02

Beste Frans,

Activeer Taken in het Preview venster en klik daarna op het disk icoontje onder het menupunt Programmas.
Dan worden nieuwe grafische bestanden gemaakt van al je aktieve objecten in de Tijdlijn, dus ook van je video-objecten.
Als er geen intermediate bestanden zijn worden die ook aangemaakt en dat zie je gebeuren in je Preview venster.
Wacht dan tot dat hele proces gereed is !!!
Veelal is dit de weg om "rode kruisjes" alsnog weg te krijgen.
Mocht deze procesweg niet geholpen hebben, dan correspondeert de codec van je videofragmenten niet met die Wings Platinum verwacht. Als dat het geval is lees ik dat wel en volgt meer.
Succes,

Henk

Plaats reactie